loading...
رنگارنگ
km بازدید : 209 یکشنبه 23 اسفند 1388 نظرات (0)
نمیخواستم الان آپ کنم

فقط اومدم بگم آقای دکتر محسن که لطف فرمودین نظر گذاشتین

دوشنبه 19 بهمن1388 ساعت: 19:39 توسط:دکتر محسن
شما با این سن تخیلیولیتون میتونید برید دبیرستان نه دانشگاه
جامعه شناس ها فرمودند که کسانی که جهشی می خونن به اندازه ای فکر می کنن جلو افتادن اما اینتور نیست و دو برابر اون عقب افتادن
اسمتون که شیرین نیست اما ما بتون می گیم شیرین اما شیرین خانم شما برو همون دبیرستان درس بخون پا کردن تو کفش بزرگان کار شما نیست
اگه این نظر حذف نشد بعدا میام خدمو معرفی می کنم
در زمن دادگستری بچه هارو راه نمی دن هم چنین وکیل کوچولوهارو

اولا من یه شهریوری ام و اصلا کینه ای نیستم و هرکی هرچی بگه اساسا به دل نمیگیرم....

بنابراین هر قدرم کامنت بذارین به من بر نمیخوره....شما راحت باشین...

ثانیا من نمیدونم چی باعث شده فکر کنین من اسمم شیرین نیست یا هرچیز دیگه...من هم شیرین هستم هم با کمال افتخار متولد 72.6.24 ام!!! نه میترسم و نه دلم میخواد متولد هیچ وقت دیگه یا هیچ جای دیگه ای باشم...اتفاقا هم خیلی خوب شد که یکی یه اینجور کامنتی گذاشت که من اینا رو توضیح بدم....

بسیار خوشحالم که بگم اصلا از جهشی خوندم پشیمون نیستم و از اینکه الان دارم میرم دانشگاه و فعلا هم که موفقم و نمره هام بسیار خوب بوده و از جهت روابط اجتماعی هم مشکلی نداشتم و...و...

خیلی از دوستای من وبمو میخونن که میشناسنم .... به راحتی ام قابل تشخیصه که دوستای خیلی خوب زیادی دارم، از زندگی ام و شرایط و روابطم هم خیلی راضیم و دلم نمیخواد تو هیچ موقعیت مکانی و زمانی و تحصیلی ای غیر از اینکه هستم باشم.... حالا شمام هرکی هستی یا منو میشناسی که خوب خیلی واست متاسفم که نفهمیدی من چقدر از زندگی ام راضی ام....یا منو نمیشناسی که حالا شناختی... من، شیرین...متولد 72.6.24 ...اصفهان...فعلا هم توی یکی از شهرای خوب ایرانم....دبیرستانم تیزهوشان بودم...بیشتر از اون چیزی که توی مخ شما بگنجه فیلم دیدم و کتاب خوندم و تحلیل نوشتم...چندین و چندتا تئاتر هم اینجا و هم اصفهان بازی کردم و همه شونم کلیا رتبه آوردن و تقدیر شدن... انگلیسی ام تکمیله، فرانسه ام رو دارم کلاس میرم...و از تک تک جزییات زندگی ام لذت میبرم...حالا دیگه کسی با این همه مشکلی داره؟!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 926
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 386
  • بازدید ماه : 1,032
  • بازدید سال : 12,736
  • بازدید کلی : 472,859
  • کدهای اختصاصی