loading...
رنگارنگ
km بازدید : 286 جمعه 20 فروردین 1389 نظرات (0)

راهنمای اتصال کامپیوتر به اینترنت از طریق GPRS

 

 

حتماً با من موافقید که شرکت معظم MTN با ورود به ایران علاوه بر خدمات بزرگی که در حق قشر عشق پرور جوانان ایرانی کرده است یکی از آرزو های دست نیافتنی مشترکان اپراتور اول را هم به واقعیت تبدیل کرد و آن چیزی نبود بجز رویای استفاده از GPRS .
خوشبختانه مدیران ایرانسل نزدیکی و تعامل خوبی با این قشر جامعه دارند و سعی میکنند به هر بهانه ای ( شما بخوانید جشنواره) که هست ، حتی با دریافت نون خشک هم به آنها ایرانسل اهدا کنند و این باعث شده که دعای صدها جفت کبوتر عاشق و چت باز حرفه ای پشت سرشون باشه تا با حمایتهایی این دو گروه مشت محکمی به دهان TCI بزنند.

خوب ما کاری به این صحبت ها نداریم و بهتره کار خودمون رو انجام بدیم ، اگر تا بحال از طریق GPRS به اینترنت وصل شده اید مطمئنا دشواری های کار با گوشی را تجربه کرده اید و میدونید که کار با آن به راحتی کار با کامپیوتر شخصی نیست و محدودیت های خاص خودش را دارد .
در ادامه این مطلب قصد دارید تا نحوه اتصال کامپوتر شخصی به اینترنت را از طریق GPRS آموزش دهیم.

برای اتصال کامپیوترتان به اینترنت از طریق GPRS به دو روش میتوایند عمل کنید
1 – از طریق نرم افزار موجود در PC Suite
2 – از طریق Connection Wizard ویندوز

که در این مطلب ما از روش دوم که ساده تر است استفاده میکنیم و برای تمامی گوشی ها قابل استفاده میباشد.

قبل از شروع به کار ابتدا مطمئن شوید که تنظیمات GPRS بر روی گوشی شما بدرستی انجام گرفته است یعنی اینکه میتوانید از طریق موبایل خود به اینترنت متصل شوید . تنظیمات GPRS برای مشترکین ایرانسل

برای شروع نرم افزار مربوط به گوشی خود را از درون CD بر روی کامپیوتر خود نصب کنید سپس از طریق کابل USB با بلوتوث گوشی را به کامپیوتر متصل نمایید و کمی صبر کنید تا مشخصات و تجهیزات گوشی شما بطور کامل توسط کامپیوتر شناخته شود و پیغام Found new hardware , your new hardware is installed and ready to use در Taskbar ظاهر شود.

حالا از طریق New Connection Wizard یک کانکشن dialup درست کنید ، پس از گذراندن سه مرحله اول به قسمتی میرسید که باید مودم گوشی را انتخاب کنید. ما در این آموزش از گوشی سونی اریکسون مدل K750i استفاده کردیم که مودم Sony Ericsson 750 USB WMC Modem که گذینه مورد نظر ماست را تیک میزنیم و مراحل کار را ادامه میدهیم.
(توجه داشته باشید که نام مودم مورد استفاده در تمامی گوشی های سونی اریکسون به همین شکل است و فقط مدل گوشی تغییر میکند. در مورد مودم مورد استفاده در برند های دیگر اطلاعی ندارم )

پس از انتخاب نام کانکشن ، باید شماره #8***99* را بجای شماره تلفن ISP در کارد مربوطه وارد نمایید و در مرحله بعد کادرهای مربوط به Username و Password را خالی بگذارید و مراحل ساخت کانکش را به پایان ببرید

کار تمام است و تنها کاری که باید بکنید اینکه که مثل همیشه دکمه Dial را فشار دهید مطمئنا برای ورود به دنیای اینترنت شما را زیاد منتظر نمیگذارد.
 
km بازدید : 256 جمعه 20 فروردین 1389 نظرات (0)

ا وجود بروزرسانی های Patch مایکروسافت، سه شنبه گذشته این شرکت advisory را به انتشار رساند که در آن از وجود یک بخش نفوذ پذیر patch نشده در اینترنت اکسپلورر خبر می داد.
به گزارش بخش خبر شبكه فن آوری اطلاعات ایران از computerweekly، مایکروسافت با هدف اطلاع رسانی در مورد هشت مورد نفوذپذیری، تنها دو بولتن را در Windows Movie Maker و Microsoft Office Excel را در تمامی نسخه های آفیس از جمله Mac Office 2004 و 2008 را منتشر نموده است.
این اقدام جدید کاملا با 13 بولتنی که در فوریه درباره 26 مورد نفوذپذیری و آسیب اخطار داده بودند متضاد است اما مدیران IT می بایستی هنوز با یک آسیب جدید از سوی ویروس zero-day در اینترنت اکسپلورر 6 و7 روبه رو شوند که این امکان را به کاربران می دهد که کد تخریب را از راه دور اجرا نمایند.ولفگانگ کاندک، مدیر ارشد عملیاتی شرکت مدیریت آسیب پذیری Qualys در پستی در وبلاگ خود به مصونیت اینترنت اکسپلورر 8 در برابر این آسیب پذیری جدید اشاره کرد.
کنداک پیشنهاد می کند که مدیران اجرایی IT، بهتر است ایجاد Patch برای MS Excel را در اولویت کار خود قرار دهند.
با اینکه در مورد آسیب پذیری Windows Movie Maker باید فایل بدخواه توسط یک کاربر باز شود تا یک حمله اجرا شود با اینحال مانند آسیب پذیری Excel از درجه تهدید بالایی Exploitability index برخوردار است. کنداک اینگونه عنوان کرد که نسخه های Windows XP و Vista از همان ابتدا با ورژن های آسیب پذیر نرم افزار ساخت فیلم عرضه شده اند، در حالیکه Windows 7 اینگونه نیست و تنها در صورتیکه خود کاربر بتواند ورژن 2.6 آن را دانلود و نصب کند در معرض این آسیب پذیری خواهد بود
.

km بازدید : 222 سه شنبه 17 فروردین 1389 نظرات (0)

برای بزرگ نمایی بروی تصویر کلیک کنید شرکت Asus چهارشنبه هفته گذشته اولین مادربورد خود که به USB3  مجهز میباشد را رونمایی کرد. (( یو اس بی های فوق سرعت یا اصطلاحا SuperSpeedUSB که سرعت انها 10 برابر سرعت یو اس بی های معمولی میباشد به نام USB3 شناخته می شوند )) .

این مادربورد یعنی  P7DP55DE-E Premium  مجهز به دو  پورت USB 3.0 ، ده پورت usb2 ، شش پورت ساتا با سرعت 3 گیگا بایت بر ثانیه و نکته بسیار جالبتر  دو پورت ساتا با سرعت 6 گیگا بایت بر ثانیه !!

دوستان با کلیک بروی تصویر زیر می توانند اطلاعات فنی بیشتری در مورد این مادربورد کسب کنند. 

با کلیک بروی تصویر می توانید  اطلاعات فنی بیشتری کسب کنید - MPcomputer.ir

 منبع :  MPcomputer.ir

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 926
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 787
  • بازدید سال : 12,491
  • بازدید کلی : 472,614
  • کدهای اختصاصی