loading...
رنگارنگ
km بازدید : 193 یکشنبه 23 اسفند 1388 نظرات (0)
Tag this photo below - ThumbSnap Free Photo Hosting

واعظان کاین جلوه در محراب و منبر میکنند

                                                                               چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند  

                                                                 مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس

                                             توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند  

عکس بالا رو دیدید؟بعد دیدن این عکس هر کدومتون به اندازه درکتون ازش برداشت کردید.

ولی درکل واژه هایی بدین شکل ازتون به چشم می خوره:

ایـــــــــول ،چه باحال ، فشنم مگه عبادت میکنه؟ ،طرف پارک بهش نساخته زده تو کار مسجد!

استغفرالله اینا رو کی تو مسجد راه داده؟ ، خاک تو سرش با این مدل مو درست کردنش!!،ای وایِ بر من! فشن خدا رو شناخت من نشناختم و... و... و...البته این جمله آخری برداشت خودم بود.

این پست رو خیلی وقت پیش می خواستم بذارم،  هیچ گونه برداشت سیاسی از این پست مقبول نیست چون اصلا و ابدا سیاسی نیست(سیاست به شدت دلمو زده!فقط زیر چشمی با روزنامه دنبالش میکنم!) فقط بحث حول محور ریاست

چیزی که امروزه خیلی دامنگیر جامعه ما شده

باور کنید من به خلوص عبادت اینا بیشتر ایمان دارم تا اونایی که کباده شعر و ادب میکشن و ادعاشون میشه و ولشون کنی نعوذبالله خوشونو امام زمان معرفی میکنن

دلیل اینکه بعد این همه مدت این پست رو نذاشتم به حساب تنبلیم بذارید، ولی دلیل اینکه چرا الان این پست رو گذاشتم بذارید به پای اینکه این واژه ریا متاسفانه تو این شبا به کرات دیده میشه!!

خواهر و برادرای خوبم مهم نیست والضّالین رو بکشی یا ساده بگی، مهم نیست ریش داشته باشی یا نه، مهم نیست نماز رو با صدای آهسته بخونی یا فراصوت!!!!

مهم اینه که خودتو واسه خدات درست کنی.. اینا بنده ان روز قیامت مادر فرزندشو فراموش میکنه،وای به حال بقیه برسه،فکر نکنید من پای خودمو از گود کشیدم بیرون و نصیحت میکنم، نه!

من خودم نه یه بار نه دو بار،هزار بار پیش اومده کار خوب کردم و همه جا جار زدم بعدشم پشیمون شدم که چرا ارزش کارمو آوردم پایین

فقط متاسفانه تو این شبایی که رفتم مسجد خیلی ها رو دیدم که درگوشم غیبت کردن و گفتن مانتوی فلانی روببین،موی فلانی رو ببین،فلانی رو ببین خودشو داره واسه پسره شیرین میکنه ها، منم چی دارم بگم؟ جز اینکه بگم غیبت نکنین خدا رو خوش نمیاد، یا اینکه بگم هر کسیو تو قبر خودش میذارن،امیــــــــــــدوارم اقلاً تو این شبا دست از سر این عادت زنانه(یعنی غیبت) که اخیراً آقایونمون هم باهاش دست و پنجه نرم میکنند و گناه کبیره هم هست بکشیم...

به امید عبادت های زلال و بی غل و غشمون تو این شبا و ماه مبارک رمضان

آمین  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 926
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 121
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 282
  • بازدید ماه : 125
  • بازدید سال : 11,829
  • بازدید کلی : 471,952
  • کدهای اختصاصی