loading...
رنگارنگ
km بازدید : 201 یکشنبه 16 اسفند 1388 نظرات (0)
سلام چطورید خوبید بچه ها من که تو هوای زمستانی دارم لذت از بهار بوشهر می برم چون واقعا اینجا هوای بهاری هست و خبری از سرما و برف نیست الان هم داره بارون میزنه و صدای بارون بهم یه آرمش خاص بهم میدهد.

خوب بریم سراغ مسابقه این هفته که شامل یک سوال هست؟

آیا می دانید mtnمخفف چه جمله است هست که شرکت ایرانسل از این استفاده می کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟


به برندگان هم جوایز نفیسی تعلق میگیرد،امیدوارم که یکایک شما برنده این مرحله باشید


چطوری ازدواج کنیم
پدر: دوست دارم با دختری به انتخاب من ازدواج کنی
پسر: نه من دوست دارم همسرم را خودم انتخاب کنم
پدر: اما دختر مورد نظر من ، دختر بیل گیتس است
پسر: آهان اگر اینطور است ، قبول است
پدر به نزد بیل گیتس می رود و می گوید :
پدر: برای دخترت شوهر ی سراغ دارم
بیل گیتس: اما برای دختر من هنوز خیلی زود است که ازدواج کند
پدر: اما این مرد جوان قائم مقام مدیر عامل بانک جهانی است
بیل گیتس: اوه، که اینطور! در این صورت قبول است
بالاخره پدر به دیدار مدیر عامل بانک جهانی می رود
پدر: مرد جوانی برای سمت قائم مقام مدیر عامل سراغ دارم
مدیر عامل: اما من به اندا زه کافی معاون دارم!
پدر: اما این مرد جوان داماد بیل گیتس است!
مدیرعامل: اوه، اگر اینطور است، باشد
و معامله به این ترتیب انجام می شود

نتیجه اخلاقی: حتی اگر چیزی نداشته باشید باز هم می توانید چیزهایی بدست آورید. اما باید روش مثبتی برگذینید.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 926
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 1,668
  • بازدید سال : 13,372
  • بازدید کلی : 473,495
  • کدهای اختصاصی